Nástroj na správu povolenia na používanie súborov cookie je dočasne offline. Niektoré funkcie vyžadujúce váš súhlas na používanie súborov cookie môžu preto chýbať.
ČISTO ELEKTRICKÉ. PRÁVE TU.
VEDELI STE?
VYŠE 577 000
73–89 %
100 % ZELENÁ ENERGIA
28 MINÚT
BENEFITY SÚ ĎALEKOSIAHLE.
AKO ĎALEKO DÔJDEM?
ĎALEJ. A EŠTE ĎALEJ.
Nové čisto elektrické MINI Cooper: Spotreba elektrickej energie (kombinovaná, WLTP): 13,8–14,7 kWh/100 km; Emisie CO2 (kombinované, WLTP): 0 g/km*; Elektrický dojazd (kombinovaný, WLTP): 293–402 km
MINI Countryman SE ALL4: Spotreba elektrickej energie (kombinovaná, WLTP): 17,0–18,5 kWh/100 km; Emisie CO2 (kombinované, WLTP): 0 g/km*; Elektrický dojazd (kombinovaný, WLTP): 395–433 km
AKO MAXIMALIZOVAŤ VÁŠ DOJAZD.
POZRITE SI ĎALŠIE NAŠE TIPY A TRIKY PRE DOJAZD.
Posunutím tlačidla nastavte priemerný denný nájazd kilometrov
NABÍJANIE DOMA CEZ NOC:
Nabíjanie na verejných nabíjacích staniciach:
Ceny vychádzajú z priemerných cien benzínu (1,58 €/l) a cien elektrickej energie (0,21 €/kWh) za posledných 12 mesiacov. (Nabíjanie vozidla 80 % doma a 20 % vo verejnej sieti/DC s výkonom nad 100 kW).
Vezmite, prosím, do úvahy, že dojazd závisí od množstva faktorov, ako sú najmä: doplnková výbava, rozmer diskov kolies a pneumatík, osobný jazdný štýl vodiča, zvolená trasa, počasie, použitie kúrenia/klimatizácie a tepelnej predprípravy. V závislosti od externých faktorov, ako je napríklad napätie v sieti alebo vonkajšia teplota, sa reálne nabíjacie časy môžu líšiť od nabíjacích časov, uvedených v tomto výpočte. Nabíjacie časy boli merané na základe vonkajšej teploty 25 °C.
POZRITE SI VŠETKY MOŽNOSTI NABÍJANIA.
VYTVÁRANIE SVETLEJŠEJ BUDÚCNOSTI.
NA TOTO SA NÁS ČASTO PÝTATE.
Kapacita siete na úrovni štátov nie je taký problém, ako si väčšina ľudí myslí. Doteraz bol vstup elektrických vozidiel na trh v EÚ veľmi predvídateľný a elektrická sieť sa súčasne s tým rozširovala. V blízkej budúcnosti preto nebude potrebná nová kapacita na generovanie elektrickej energie. Poskytovatelia služieb mali dosť času plánovať vopred. Situácia však nie je rovnaká vo všetkých krajinách. Napríklad v severnej Európe je evolúcia podstatne plynulejšia vďaka už existujúcim silným sieťam, potrebným pre elektrické vykurovanie. V ostatných európskych krajinách je evolúcia o niečo náročnejšia z dôvodu jednofázových energetických systémov a starších štruktúr. Tomu sa však rýchlo bude venovať pozornosť. Dokonca sa tu núka nečakané riešenie, keďže elektrické vozidlá samotné môžu byť dôležitým príspevkom k flexibilite energetického systému. Namiesto toho, aby boli elektromobily hrozbou pre stabilitu alebo kapacitu siete, fungujú ako veľké batérie na kolesách. Umožňujú ukladať energiu a využiť ju neskôr. V nasledujúcich rokoch budeme mať k dispozícii arzenál nabíjačiek elektromobilov, využívaných ako agregované rezervy.