Všeobecné otázky.

  • VŠEOBECNÉ OTÁZKY
  • Finančný lízing alebo úver – v čom je základný rozdiel?

    Finančný lízing je najmä pre súkromné osoby a úver ma výhodu uplatnenia DPH pre podnikateľov.

  • Aké sú výhody financovania vozidla MINI prostredníctvom finančných služieb MINI?

    Ponuka kombinovaných a zvýhodnených finančných produktov priamo u predajcu MINI.

  • Nebolo by lepšie si vziať úver od mojej banky a nákup MINI realizovať v hotovosti u partnera značky?

    Pri financovaní cez MINI Financial Services vybavíte všetku na jednom mieste - u predajcu značky MINI.

  • Čo závisí od mesačnej sadzby?

    Na výšky splátky vplýva cena vozidla, obdobie financovania a výška akontácie.

  • Nepredstavuje akontácia na lízing „stratené“ peniaze?

    Je to prvá splátka za vozidlo splatná vopred, klient potom spláca už iba zostatok z ceny vozidla.

  • Zmluva je zmluva: Mám ruky zviazané zmluvou? Alebo môžem zmluvu ukončiť predčasne ako klient služieb financovania alebo lízingu?

    Aj zmluvu o financovaní je možné predčasne ukončiť a splatiť automobil skôr za vopred dohodnutých podmienok.

  • SPRACOVANIE ZMLÚV
  • Ako sa uzatvára zmluva s predajcom o službách financovania alebo lízingu? Aké osobné doklady a predpoklady sú potrebné?

    Zmluvu o financovaní uzatvára klient s leasingovou spoločnosťou a predkladá občiansky preukaz, resp. doklady o firemnej registrácii. Ďalšie doklady potrebné ku schváleniu financovanie závisia od výšky poskytnutého úveru.

  • VAŠA ZMLUVA O FINANCOVANÍ
  • Kedy budú mesačné platby odchádzať z môjho účtu?

    Splatnosť je väčšinou ku 5. dňu v mesiaci a nastaviť si platby musí klient sám na svojom účte.

  • Moje bankové údaje sa zmenili. Ako vám mám oznámiť moje nové údaje?

    Náhlásiť akúkoľvek zmenu lízingovej spoločnosti.

  • Moje osobné údaje sa zmenili, ako a kde mám tieto zmeny zaznamenať?

    Náhlásiť akúkoľvek zmenu lízingovej spoločnosti.

  • VYPRŠANIE ZMLUVY
  • Čo sa stane po vypršaní mojej zmluvy o lízingu alebo financovaní?

    Mesiac pred koncom zmluvy dostanete informáciu o poslednej splátke, ktorej zaplatením prechádza predmet financovania do vášho vlasníctva.

  • POISTENIE A SERVIS
  • Aké ďalšie poistné produkty MINI môžem získať k mojej zmluve o lízingu alebo úvere?

    Poistenie GAP, poistenie schopnosti splácať.

  • Online rezervácia
  • Aké sú výhody rezervácie nového auta MINI online?

    Pri online rezervácii nového auta MINI profitujete z maximálneho výberu okamžite dostupných vozidiel. Vo virtuálnom showroome sa môžete dozvedieť o všetkých podrobnostiach o vozidle a špeciálnej výbave a prezrieť si svoje obľúbené vozidlo v 360° pohľade zo všetkých uhlov, zvnútra aj zvonku. Sami si vyberiete svojho MINI partnera a či chcete vozidlo kúpiť za ponukovú cenu alebo ho financovať alebo prenajať prostredníctvom BMW Financial Services. Váš MINI partner je osobne k dispozícii, aby odpovedal na akékoľvek otázky, ktoré máte.

  • Sú vozidlá ponúkané v rámci vyhľadávania nových vozidiel MINI okamžite dostupné?

    Áno. Vyhľadávanie nových vozidiel MINI zobrazuje všetky aktuálne dostupné modely a produkty MINI od všetkých zúčastnených partnerov MINI. Vyberte si ponuku od MINI partnera a či chcete vozidlo kúpiť za ponukovú cenu alebo ho financovať alebo prenajať prostredníctvom BMW Financial Services. Váš MINI partner je osobne k dispozícii, aby odpovedal na akékoľvek otázky, ktoré máte.

  • Čo znamená Rezervovať vozidlo?

    Rezervovať vozidlo je žiadosť o online rezerváciu s úmyslom kúpiť vozidlo u predajcu. Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy.

     

    Rezervačný poplatok je potrebný na zarezervovanie vozidla až do okamihu uzatvorenia zmluvy. Počas tohto času si nemôže dané vozidlo na online platforme rezervovať nikto iný. Len čo sa zmluva uzatvorí, vozidlo sa vymaže z platformy a nebude už k dispozícii na predaj.

     

    Ak zmluvu uzatvoríte, rezervačný poplatok sa pripíše formou kreditu k vašej finálnej platbe a/alebo lízingovej zmluve. Ak sa zmluva neuzatvorí, rezervačný poplatok vám bude vrátený.

  • Čo znamená VYŽIADAŤ PONUKU?

    „Vyžiadať ponuku“ znamená vyžiadať si nezáväznú ponuku. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom konkrétneho vozidla, môžete použiť tento príkaz na odoslanie žiadosti konkrétnemu predajcovi. Ten vašu požiadavku spracuje a čo najskôr sa vám ozve.

  • Ako sa s vami môžem skontaktovať?

    Môžete sa obrátiť na ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O.

     

    ZÁKAZNÍCKY SERVIS BMW SLOVENSKÁ REPUBLIKA S.R.O. je prístupný telefonicky.

    Telefónne číslo: +421 (2) 60 20 20 80.

     

    V prípade otázok môžete vyplniť formulár - Žiadosť o kontaktovanie.

  • Čo sa stane, ak sa moje vozidlo poškodí po online rezervácii, ale pred vyzdvihnutím?

    V prípade poškodenia, prosím, kontaktujte príslušného predajcu.

  • Aké možnosti odovzdania vozidla si môžem vybrať?

    Odovzdanie vášho nového auta MINI prebieha u MINI partnera, u ktorého ste nákup realizovali. V závislosti od MINI partnera si môžete dohodnúť aj pristavenie vozidla.

  • Aké sú pravidlá ochrany údajov vo vyhľadávači nových vozidiel?

    Informácie o našej ochrane údajov nájdete tu: Ochrana údajov alebo Právne vyhlásenie.

  • Aké kroky sú potrebné na vykonanie rezervácie?

    1. Prihlásenie alebo registrácia na My BMW/MINI Connected

    Po výbere modelu vozidla a kliknutí na „Rezervácia vozidla“ sa prihláste alebo zaregistrujte, alebo pokračujte ako hosť.

    2. Osobné údaje

    Vyplňte svoje privátne alebo firemné údaje a odsúhlaste marketingovú komunikáciu.

    3. Vaše vozidlo

    Ešte raz si skontrolujte detaily vozidla, fakturačnú adresu a odsúhlasenie pravidiel a podmienok.

    4. Platba

    Vyplňte detaily vašej platby a odošlite platbu.

  • Kde môžem zmeniť svoje osobné údaje?

    Svoje osobné údaje môžete zmeniť vo svojom MyBMW/MINI profile v sekcii „Zmeniť osobné údaje“.

  • Mám prístup k faktúre?

    Pre informácie o faktúre, prosím, kontaktujte vášho predajcu.

  • Je možné zrušiť rezerváciu?

    Áno, svoju rezerváciu môžete zrušiť a rezervačný poplatok vám vrátime. Ak chcete zrušiť svoju rezerváciu, prosím, kontaktujte príslušného predajcu.

  • Môžem sledovať proces spracovávania mojej rezervácie?

    Áno, stav spracovania svojej rezervácie môžete sledovať vo vašom MyBMW/MINI profile v sekcii „Rezervácie“.

  • Ak si rezervujem vozidlo online, je možná skúšobná jazda?

    Áno. Len, čo si rezervujete vozidlo, môžete si dohodnúť skúšobnú jazdu u predajcu.

  • Kde si môžem vyskúšať rezervované vozidlo?

    U predajcu.

  • Je proces rezervácie spoplatnený?

    Áno, ak si chcete zarezervovať vozidlo, musíte zaplatiť rezervačný poplatok. Sumu rezervačného poplatku stanoví predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si vozidlo rezervujete, táto suma vám bude pripísaná ako záloha. Ak sa kúpna zmluva neuzatvorí, táto záloha vám bude vrátená.

  • Aká je výška rezervačného poplatku?

    Sumu rezervačného poplatku stanoví predajca a môže sa líšiť v závislosti od vozidla. Ak si vozidlo rezervujete, táto suma vám bude pripísaná ako záloha. Ak sa kúpna zmluva neuzatvorí, táto záloha vám bude vrátená.

  • Ako môžem zaplatiť za svoju rezerváciu?

    Online rezervácie sa aktuálne platia kreditnou alebo debetnou kartou.

  • Aké sú možné príčiny zamietnutia mojej kreditnej karty?

    • Na účte nemáte dostatočný zostatok.
    • Váš účet je uzavretý.
    • Vašej kreditnej karte uplynula platnosť.
    • Vaša platba nebola vykonaná včas.
    • Váš účet bol označený s podozrením na podvod.

  • Musím po zaplatení rezervačného poplatku vozidlo kúpiť?

    Nie. Zaplatením rezervačného poplatku nevzniká záväzok na kúpu vozidla, iba sa vozidlo „zablokuje“ do okamihu uzatvorenia zmluvy o kúpe vozidla. Ak si kúpu vozidla rozmyslíte, prosím, obráťte sa na príslušného predajcu a rezerváciu okamžite zrušte. Len čo ju predajca zruší, peniaze vám budú vrátené.

  • Môžem po zaplatení rezervačného poplatku vymeniť vozidlo?

    Áno. Prosím, kontaktujte okamžite príslušného predajcu, aby vám zrušil rezerváciu. Len, čo ju predajca zruší, peniaze vám budú vrátené a budete si môcť vybrať nové vozidlo. Viac informácií o výmene vozidla vám poskytne príslušný predajca.

  • Môžem fakturovať na firmu?

    Áno. V sekcii „Osobné údaje“ počas procesu platby môžete spresniť, či ste privátny alebo firemný zákazník.

  • Bude mi rezervačný poplatok vrátený?

    V prípade zrušenia rezervácie vám bude poplatok vrátený rovnakou platobnou metódou, akou bol zaplatený. Potvrdenie o zrušení dostanete hneď ako bude zrušenie spracované.

  • Právo na zrušenie?

    Máte právo odstúpiť od rezervačnej zmluvy do štrnástich (14) dní bez udania dôvodu. Pre uplatnenie vášho práva na zrušenie nás prosím informujte jednoznačnou formuláciou vášho rozhodnutia odstúpiť od tejto zmluvy. Môžete buď vyplniť vyhlásenie o zrušení (viď vzor formulára v Rezervačných podmienkach BMW/MINI) alebo inak jasne deklarovať svoje rozhodnutie a odoslať ho príslušnému predajcovi poštou alebo e-mailom. Pri rezervácii vám pošleme meno, adresu a (ak je dostupná, tak aj) e-mailovú adresu predajcu. Hneď potom, ako predajca dostane vaše vyjadrenie,  okamžite vám pošle e-mail s potvrdením zrušenia.

     

    Pre splnenie časového termínu na zrušenie stačí, ak svoje vyhlásenie o uplatnení práva na zrušenie odošlete pred uplynutím časového termínu.

     

    Ďalšie kroky:

     

    Predajca vám vráti celú sumu okamžite potom ako dostane vaše oznámenie o zrušení, po uskutočnení rezervácie. Pre vrátenie sumy využije predajca tú istú platobnú metódu, akou ste vy predtým uhradili pôvodnú platbu, s výnimkou prípadu, keď ste si vopred explicitne nedohodli iný postup. V žiadnom prípade vám z vrátenej sumy nestrhneme žiaden poplatok.